+38(066) 510-94-09
0 0
Чому саме реклама і піар?
1
Престижність
Фахівці в цій сфері дуже цінуються, так як саме від них залежить стратегія розвитку бізнесу або окремого проекту, адже саме вони приймають важливі рішення, в якому напрямку рухатися і як
2
Високий дохід
Рекламщики отримують високий дохід, але все залежить від досвіду, посади і самої компанії, в якій вони працюють
3
Цікава робота
Це багатогранна професія, пов'язана як з творчістю, так і з управлінням проектами і новими знайомствами. Потрібно вміти швидко приймати рішення, бути креативним і готовим до різнопланових завданнь
4
Широкий вибір професій
Випускники цієї спеціальності можуть працювати в різних компаніях або створювати власні проекти і агентства. А великий багаж знань, який вони отримують, дозволяє застосувати свої навички при виконанні самих різних завдань
Спеціальності
  • Рекламний агент (Advertising agent)
    Це фахівець, який працює в рекламних агентствах і засобах масової інформації та займається продажем рекламних площ і рекламного часу.
  • Прес-секретар (Spokesperson)
    Прес-секретар - це фахівець, який спілкується зі ЗМІ та громадськістю, при цьому представляючи інтереси компанії або окремої людини. Він відстежує інформацію, становить повідомлення для преси, організовує брифінги. По суті, це обличчя компанії, тому дуже важливо знати правила етикету, бути ввічливим і дотримуватися дрес-коду.
  • Менеджер з реклами (Advertising Manager)
    Менеджер з реклами займається просуванням бізнес-пропозицій. Він аналізує продукт або послугу, проводить аналіз цільової аудиторії, готує маркетинговий план, вибирає методи і канали реклами, контролює процес створення рекламної поліграфії і роботу із засобами масової інформації, а також вивчає реакцію споживачів на рекламу.